Vorige pagina Nolten Extra FAQ
Heb je vragen over Nolten Extra, lees dan hierna de meest gestelde vragen of stuur een e-mail naar
service@nolten.nl
Wat kan ik met Nolten Extra?
Met Nolten Extra spaar je punten voor extra voordeel bij iedere aankoop in onze winkels en op Nolten.nl
Hoe kan ik aan Nolten Extra deelnemen?
Wil je punten sparen of verzilveren in onze winkels geef dan je postcode, huisnummer en je e-mailadres op bij je aankoop. Je spaarpunten worden vanzelf toegevoegd aan je Nolten Extra account.
Wil je punten sparen of verzilveren op Nolten.nl, log dan bij iedere aankoop in op je account.
Hoe kan ik inloggen op mijn account?
Dit kan via Nolten.nl, met je e-mailadres en wachtwoord. Heb je nog geen wachtwoord dan kan je die eenvoudig opvragen met gebruik van je e-mailadres.
Kan ik zonder e-mailadres ook deelnemen aan Nolten Extra?
Zonder e-mailadres kan je alleen in de winkel deelnemen.
Ben ik al bekend als klant?
Als je eerder een aankoop op Nolten.nl hebt gedaan ben je bekend als klant.
Heb ik een klantenpas nodig?
Nolten Extra werkt zonder klantenpas.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Door in te loggen op je account op Nolten.nl of via een medewerker in één van onze winkels.
Waar kan ik mijn puntensaldo inzien?
Door in te loggen op je account op Nolten.nl of via een medewerker in één van onze winkels.
Wanneer wordt mijn puntensaldo bijgewerkt?
Het kan tot 48 uur duren voordat je punten zijn bijgewerkt in je account.
Wat kan ik met mijn spaarpunten?Voor iedere bestede euro spaar je 10 punten. Vanaf 3000 punten (waarde €7,50) kan je punten verzilveren.
Spaar ik ook punten als ik iets in de SALE koop?Ja, met Nolten EXTRA spaar je op iedere aankoop, dus ook tijdens de SALE.
Kan ik mijn punten ook verzilveren tijdens de SALE?Ja, vanaf 3000 punten kan je je punten altijd verzilveren.
Kan ik mijn net gespaarde punten ook inleveren bij dezelfde aankoop? Nee, je kan alleen vooraf gespaarde punten verzilveren, mits het saldo ten minste 3.000 punten bedraagt.
Kan ik een deel van mijn spaarpunten verzilveren?Heb je 3000 of meer punten gespaard, dan kan je die in onze winkels of op Nolten.nl alleen in 1 keer verzilveren.
Als ik mijn aankoop ruil of retourneer, wat gebeurt er dan met mijn spaarpunten?Je spaarpunten worden gecorrigeerd of teruggeboekt op je Nolten Extra account.
Als ik mijn aankoop met verzilverde punten ruil of retourneer, wat gebeurt er dan met mijn spaarpunten?Spaarpunten van winkelaankopen worden teruggeboekt op je Nolten Extra account.
Spaarpunten van aankopen op Nolten.nl worden teruggeboekt als voucher, die wordt verzonden naar het e-mailadres van je Nolten Extra account. De voucher kan je verzilveren op Nolten.nl of in één onze winkels.
Spaar ik punten als ik een cadeaubon koop?Nee, je spaart geen punten op het moment dat je een cadeaubon koopt.
Spaar ik punten als ik betaal met een cadeaubon?Ja, bij een aankoop met een cadeaubon spaar je punten.
Kan ik spaarpunten overdragen?Je spaarpunten kan je niet overdragen aan iemand anders.
Kan ik samen punten sparen?Je kunt samen sparen met gebruik van één e-mail- en huisadres (1 account).
Spaar ik ook punten in de outlet of op de stapeldagen?Nee, je spaart geen punten in de outlet of op de stapeldagen.
Hoe lang zijn mijn spaarzegels nog geldig?Spaarzegels zijn sinds 31 december 2020 niet meer inwisselbaar.
Hoe krijg ik korting op schoenverzorging? Om korting op schoenverzorging te krijgen is het van belang ingelogd te bestellen en lid te zijn van Nolten Extra. Je persoonlijke prijs is terug te zien op de detailpagina van het artikel.
Hoe zit het met mijn privacy?
Jouw gegevens worden uitsluitend door Nolten gebruikt om je beter van dienst te zijn en worden niet gedeeld met derden. Voor aanvullende informatie verwijzen we graag naar: https://www.nolten.nl/juridisch/privacy.html
Mijn vraag staat er niet bij?
Voor verdere vragen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice via service@nolten.nl of via het contactformulier op onze website.